Wprowadzony zostaje odświeżacz nawiewowy „Invisi”.
Do oferty zostają wprowadzone pierwsze odświeżacze polimerowe „Clip”.
WUNDER-BAUM® poszerza swoją ofertę o zapachy w buteleczkach.
W ciągu ponad 50 lat WUNDER-BAUM® stała się marką kultową, jedną z ikon naszej współczesnej kultury. Obecnie sprzedawana jest pod różnymi nazwami w ponad 100 krajach na 5 kontynentach. Jest jedyną na świecie tak dobrze rozpoznawalną marką samochodowych odświeżaczy powietrza.
WUNDER-BAUM® jest już świetnie rozpoznawalną marką, staje się ikoną popkultury, pojawiając się w licznych publikacjach (filmy, programy i seriale telewizyjne, kampanie reklamowe itp.)
Sprzedaż rośnie w dynamicznym tempie, stale wzrasta popularność drzewek, które stają się najchętniej kupowanym samochodowym odświeżaczem powietrza.
„Little Tree” – pod taką nazwą powstaje choinka i do dziś funkcjonuje w wielu krajach świata – pojawia się po raz pierwszy w Europie, wchodząc pod nazwą
WUNDER-BAUM® do Niemiec.
Powstaje WUNDER-BAUM® czyli popularne „drzewko” czy „choinka”. Kanadyjski biznesmen dr Julius Sämann opracowuje specjalny kształt dla papierowych odświeżaczy powietrza wraz z techniką ich produkcji. J. Sämann zakłada firmę CAR-FRESHNER Corporation w Watertown i rozpoczyna produkcję „choinek” na skalę masową.