Historia

2015

Wprowadzony zostaje odświeżacz nawiewowy „Invisi”.

2013

Do oferty zostają wprowadzone pierwsze odświeżacze polimerowe „Clip”.

2012

WUNDER-BAUM® poszerza swoją ofertę o zapachy w buteleczkach.

2007

W ciągu ponad 50 lat WUNDER-BAUM® stała się marką kultową, jedną z ikon naszej współczesnej kultury. Obecnie sprzedawana jest pod różnymi nazwami w ponad 100 krajach na 5 kontynentach. Jest jedyną na świecie tak dobrze rozpoznawalną marką samochodowych odświeżaczy powietrza.

1990-2000

WUNDER-BAUM® jest już świetnie rozpoznawalną marką, staje się ikoną popkultury, pojawiając się w licznych publikacjach (filmy, programy i seriale telewizyjne, kampanie reklamowe itp.)

1960-1970

Sprzedaż rośnie w dynamicznym tempie, stale wzrasta popularność drzewek, które stają się najchętniej kupowanym samochodowym odświeżaczem powietrza.

1962

„Little Tree” – pod taką nazwą powstaje choinka i do dziś funkcjonuje w wielu krajach świata – pojawia się po raz pierwszy w Europie, wchodząc pod nazwą
WUNDER-BAUM® do Niemiec.

1952

Powstaje WUNDER-BAUM®  czyli popularne „drzewko” czy „choinka”. Kanadyjski biznesmen dr Julius Sämann opracowuje specjalny kształt dla papierowych odświeżaczy powietrza wraz z techniką ich produkcji.  J. Sämann zakłada firmę CAR-FRESHNER Corporation w Watertown i rozpoczyna produkcję „choinek” na skalę masową.